MY LOVE ♥



jag är så otroligt jävla förälskad i dig.
När du tar min hand, så känns det i hela kroppen.
Från tårna ända upp till toppen.
Du är det vackraste jag vet.
Du är allt för mig, det vi delar tillsammans kan ingen förstå.
Det är liksom sagan om ''dig och mig.''

Att vakna upp på morgonen och veta att jag har dig.
Att du är min underbara pojkvän.
Min pojkvän som alltid ställer upp för mig.
Som alltid låter mig få välja film på lördagskvällarna
vi spenderar tillsammans, trots att du vet att jag kommer
hinna somna i din famn innan filmen har nått sitt slut.
Du är killen som märker när något är fel.
Du är han som låter mig få gråta i din famn, fast inte för länge.
För efter ett tag drar du dina dåliga skämt för du vet att det
inom en kort tid kommer få mig att skratta igen.
Det är du som backar upp för mig, det är du som får mig att andas.

Jag kan inte förklara med ord hur mycket
jag verkligen tycker om dig.

Och när jag tänker på dagarna vi har tillbringat med varandra.
Alla underbara dagar, timmar, minuter och sekunder vi har 
spenderat tillsammans. Det är då jag förstår,
förstår hur lycklig jag har varit vid varje ögonblick du har stått
på min sida, hållt armen runt min midja, tryckt mig hårdare
intill dig och kysst mig på pannan.
älskade vän, du gör mig verkligen lycklig!

jag älskar dig, och är otroligt tacksam över att du är min. ♥


Kommentarer
Postat av: <3

Älskar dig! <3

2011-10-03 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0